Роберт Топаланын сүрөтү

Роберт Топала (адатта RobTop же RubRub деп аталат) 33 жаштагы швед видео оюнун иштеп чыгуучу, аниматор, программист жана композитор.

Ал RobTop оюндарынын негиздөөчүсү жана App Store жана Google Playдеги эң популярдуу тиркемелердин бири болгон Geometry Dash сыяктуу бир нече мобилдик оюндарды жараткан (Lite менен катар) - версия), Geometry Dash Meltdown, Geometry Dash World, Geometry Dash SubZero, Boomlings, Boomlings MatchUp жана Memory Mastermind.

Биография[оңдоо | булагын оңдоо]

Роберт Топалу дизайн, көркөм өнөр жана программалоону сүйгөндүктөн видео оюндарды жаратууга кызыкдар болгон. Фредерик Шрадер жана PlayAndroid.com менен болгон маегинде ал мындай деди:

Aquote1.png Өзүңүздөн баштап бир нерсени нөлдөн баштап жасай алганыңызда бир кызыктуу нерсе бар. Бул, айрыкча, жалгыз же чакан команда менен иштелип чыккан жөнөкөй оюндарга тиешелүү.
Роберт Топала[1]
Aquote2.png

RobTop оюндарынын логотиби

Ал Cocos2d-iPhone программасын колдонуп iOS үчүн Boomlings иштеп чыккан. Оюн мобилдик түзмөктөрдө тез популярдуулукка ээ болуп, Роберт Топала мобилдик оюндарды жасай берди. Анын эки оюну 2015-жылы Шведдик Game Awards журналында жылдын мыкты мобилдик оюну номинациясына ээ болгон.

Роберт Топала ARM жана иш-чаранын демөөрчүсү Samsung Galaxy S3 телефону үчүн сыйлыкка ээ болду. Кийинчерээк ал оюндарын Android түзмөктөрүнө байлап койду.

Андан кийин, 2013-жылы август айында Роберт Топала Геометрия Секирүү деген жаңы оюндун үстүнөн иштей баштаган. Кийинчерээк оюндун атын Geometry Dash деп өзгөрттү, себеби ал ысымды жактырган. Оюн абдан популярдуу болуп, дүйнө жүзү боюнча көптөгөн жүктөөлөрдү алды. 2014-жылы, Geometry Dash 100 [100] жолу full жана Lite версияларында жүктөлгөн. Ал оюнду MacBook Pro программасында иштеп чыгып, андан соң AppStoreго толук бойдон жүктөгөндүгүн айтты. Оюн 2014-жылдын июнь айында Канадада өткөн iPhone жана iPad үчүн акы төлөнүүчү оюндарга өттү.

Кызыктуу фактылар[оңдоо | булагын оңдоо]

  • Компаниянын аталышы, тактап айтканда RobTop, Rob' erta Top aly Rob ert Top ala).
  • RubRub Робертдин аты-жөнү кампалардын сакчылары деп аталат: Eerie, Keymaster жана Gatekeeper.
  • РобТоп 1987-жылы 23-февралда төрөлгөнү белгилүү, ал жөнүндө өзү жазган менин постторумдун бири Twitterде.
  • Mod Chat деңгээлин түзгөндөн кийин, Роберт модераторлор менен байланышуу үчүн жеке серверин түзгөн, бирок 2019-жылдын 9-мартында ал Geometry Dash Moderator Server,кийинчерээк оюндун расмий сервери болуп калды. Анын эсеби RobTopGames#9442.
  • Роберт университетти бүтүрбөгөнү белгилүү, анткени Роберт белгилүү бир оюн өткөргөндөн кийин, университет аны жаңы студенттерди тартуу үчүн колдонууну каалаган. Роберт бул жөнүндө GD Discord серверинде айтты.
  • 2017-жылдын 19-марты RobTop VXBkYXRl деңгээлин жарыялады.
    • Көчүрүп алсаңыз, жер астында "REYALPITLUM" деген сөздү көрө аласыз. Эгер сиз ушул сөздү чагылдырсаңыз, анда "MULTIPLAYER" пайда болот (ky. МУЛЬТИПЛАЙЕР). Бул, кыязы, Роберт Топаланын Geometry Dash оюнуна эч качан көп оюнчуну кошпойм деген тамашасы болушу мүмкүн.
    • Кыска убакыттын ичинде "Жаңы Vault?" Деген жазууну көрө аласыз. (ky. Жаңы сактагыч?).
    • Жер астынан, "EXTREMEXPLOIT тарабынан табылган" деген маанидеги он алтылык шифрди таба аласыз, башкача айтканда, деңгээл ушул хакер тарабынан табылган. Ал ушинтип тамашалап жаткандыр. Бул деңгээл белгисиз себептерден улам алынып салынды.
  • Жаңыртуу 2.0 чейин CoinTest123 болгон. Аны ачуу мүмкүн эмес, анткени Get It баскычынын ордуна NA жазылган. Басылганда, деңгээл жаңы версияда түзүлгөн деген жазуу пайда болот. 1.9 чыкканга чейин 2.0 чыкканга чейин текшерилген. Деңгээли жаңыртуу чыгардан бир аз мурун алынып салынды.
  • '2016-жылдын 31-октябры' хакер Анабан RobTopтун аккаунтун бузуп, Спайк Спайк деңгээлин өчүрүп, лакап атын өзгөрттү. Бирок 5-6 сааттан кийин Роберт эсепти калыбына келтирди.
    • Бул 130 [эң төмөн ID менен экинчи Колдонуучунун деңгээли болду.
    • Spike Spike деңгээлинин сүрөттөмөсүндө, деңгээлде иш жүрүп жатат деп жазылган, бирок ал эч качан расмий деңгээлде чыкпайт.
  • РобТопто жаңы редактордун мүмкүнчүлүктөрүн көрсөткөн Редактор Мисалдары 002 жана Редактор Мисалдары 003 деңгээлдери бар.
  • Анын каналында Clubstep v2 Нептун дан телефондо ойноп жатып 1 жолу өтүп кеткен видео бар. Бул анын Колдонуучулардын деңгээли ойногон каналындагы үч видеонун бири. Деңгээлдин автору видеонун астына ачык сюрприз билдирип комментарий калтырган.
    • Бул видеонун астында комментарийлерде көптөгөн тамашалар пайда болду, мисалы: "РобТоп Riot атасы. Ырасталды", "Ким жайбаракат учат: Riot же RobTop?" жана башкалар.
    • Жакшылап карасаңыз, айрым учурларда каармандын тоскоолдуктардан кантип өтүп же учуп өткөнүн көрө аласыз. GuitarHeroStyles ушул темада видео даярдады.
  • Роберттин атасынын аты Николай Топала.
  • Анын эки гана терс комментарийи Родраикстин топ чакырыгы жана Шелки дистопиялык кыялынан алынган.
    • Биринчисинде, Роберт деңгээлди кандайча жактыргандыгын, ал тургай, аны баалап, үйгө келгенден кийин өзгөчөлөнткүсү келгенин жазган. Бирок, деңгээлин баалаган жок.
    • Экинчи учурда, RobTop ":)" деген комментарийди калтырып, көптөгөн терс сын-пикирлерге ээ болду. Эпостогу 1,9 дан декорация менен деңгээлди баалагандыктан, ал көптөгөн терс рейтингдерге ээ болсо керек.
  • Ал өзүнүн эски оюндарын, тактап айтканда Boomlings, Boomlings MatchUp жана Memory Mastermind оюндарын алып салды.
  • Бүгүн, Роберттин компаниясында 3 кызматкер бар, бирок иштеп чыгуучу 2.2 чыккандан кийин ага жардам берүү үчүн команда топтоорун эскертти.
  • Буга чейин Роберт Женмурон деген каймана аты бар болчу.
  • Буга чейин www.boomlings.com сайтында RobTopдон чыккан башка оюндар - Boomlings, Boomlings MatchUp жана Memory Mastermind жөнүндө маалыматтар камтылып келген, бирок алар алынып салынгандан кийин, сайттын башкы бетинде Vault билдирүүсү калган — "Nothing to see here..." (ky. Көрө турган эч нерсе жок...)

Шилтемелер[оңдоо | булагын оңдоо]

Эскертүүлөр[оңдоо | булагын оңдоо]

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.