Profil Michiguna, gdzie Anaban zmienił mu nazwę użytkownika.

Anaban to haker, który pojawił się w 3 kwartale 2016 r. Nie wiadomo o nim zbyt wiele, jednakże być może zna się z innymi hakerami, jak Zimnior12 lub MgostiH. W przeciwieństwie do większości, Anaban powoduje większe kontrowersje i może sprawiać zagrożenie dla bezpieczeństwa serwerów, aczkolwiek nieznany jest jego cel działań.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Pierwsze działania Anabana można było zauważyć w sierpniu 2016 r. Serwery zostały znacznie spowolnione przez flood poziomów spowodowany przez niego. Nadmiar plików wysłanych na serwer spowodował jego przeciążenie. Tego typu działania wydarzyły się kilkukrotnie.

Później posiadał zdolności do pisania jako dany użytkownik, przez co na kontach niektórych użytkowników pozostawały wiadomości typu "Abanan is back" lub "Hacked by Anaban". Wysyłał również dziwne i zbugowane etapy.

Największe zagrożenie zaczął stanowić, gdy nauczył się włamywać do kont danych użytkowników. W okresie października-listopada zdarzało się, iż niektórzy znani użytkownicy posiadały zmienione nazwy np. na "I hate you all" lub "I do not care". Ofiarami tego typu włamań byli popularni gracze, m.in.: Michigun, Riot, GuitarHeroStyles, Viprin, ZenthicAlpha i inni. Znane Demony jak Bloodbath zostały przerobione, a plansze typu DeCode lub Galatic Fragility były darmowymi Demonami przez bardzo krótki czas. Zostało to później poprawione przez RobTopa.

Możliwe jest też, że Anaban tworzy własne aplikacje, którymi potrafi modyfikować gry. Cel jego zamierzeń jest nieznany.

Ciekawostka[edytuj | edytuj kod]

  • Znany jest również jako xXOT1Xx w grze oraz na YouTube.
    • Podobnie jak Zimnior12, posiada kilka zbanowanych kont.
    • Anaban nazwał te Poziomy Rekt 68560