Geometry Dash Wikia
Geometry Dash Wikia

Blue Hell (pol. Błękitne Piekło) jest łatwym demonem 2.0 stworzonym przez LaZye. Ma dość przyzwoitą dekorację (chociaż w większości jest to styl 1,9) i jest uważany za dość łatwy do pokonania przez jego demona. Ten poziom jest uważany za jeden z najłatwiejszych demonów 2.0. Poziom wykorzystuje wiele dekoracji 1.9 i ma przyzwoity design i rozgrywkę na poziomie 1,9. Stąd nazwa, kolor całego poziomu obraca się wokół odcieni niebieskiego.

Opis[]

Poziom zaczyna się od łatwej sekwencji pół-prędkości statku z kilkoma bardzo łatwymi orbami skoku, ale jest dość łatwy do zerwania. To następnie przechodzi do segmentu fali pół prędkości, który silnie przypomina segment fali pół prędkości na końcu Acropolis, ale jest znacznie łatwiejszy. Po tej fali nastąpi znacznie trudniejsza sekcja kostki o połowie prędkości z wieloma podróbkami. Następnie kostka szybko przechodzi w dość podstępną, ale łatwą w obsłudze sekcję podwójnych kostek o podwójnej prędkości. Następnie przechodzi w mini kulkę z potrójną prędkością, ale potem w znacznie trudniejszą podwójną mini kostkę. Po tym sześcian powraca do normalnego rozmiaru i powraca do normalnej prędkości, zanim szybko zmieni się w podstępne ufo o podwójnej prędkości, prawdopodobnie najtrudniejszą część poziomu. To ufo następnie przełącza się na znacznie łatwiejszy odcinek fali półobrotu, po którym następuje nieco trudniejsza, ale wciąż łatwa sekcja o połowie prędkości. Następnie gracz wchodzi w dość łatwą sekcję potrójnej prędkości, w której znajduje się kilka czterokrotnych zestawów kolców trolli. Następnie gracz wchodzi w potrójną sekwencję statków z kilkoma portali grawitacyjnych i dość lekkim lotem prostym. Następnie poziom się kończy.

Ciekawostki[]

  • Poziom był tworzony w 1.9, ale został wydany dopiero w 2.0.
  • Istnieje sequel tego poziomu o nazwie Dark Hell, który jest również tworzony przez tego samego twórcę i jest również uważany za łatwego demona.

Film[]

-2.0-_Blue_Hell_by_LaZye_(Demon)_-_Geometry_Dash

-2.0- Blue Hell by LaZye (Demon) - Geometry Dash