Geometry Dash Wikia
Geometry Dash Wikia
Buried Angel
Buriedangel.jpg
Autor F3lixsram
ID 38515054
Poziom trudności EasyDemon.png łatwy Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje S, K, R, S, U, F, F/F, S/S, F/F, S, Ku, S, U, F/F, Ku, U, F, S, Ku, F/F, S, Ku, F/F, U, S, U, F, S, Ku, S, U, F, Ku, S, Ku, F, S, F, S, F, S, U, F, K
Autor utworu Novacore
Muzyka Archangel
Data wydania 24 października 2017 r.
Status Epic

Buried Angel (pol. pogrzebany/pochowany anioł) jest drugim poziomem w Doom Gauntlet. Został on stworzony przez F3lixsrama i charakteryzuje się specyficznym stylem pełnym ciasnych pomieszczeń, przypominający niegdyś styl "core". Uznawany jest za łatwego lub bardzo łatwego Demona dla doświadczonych graczy.

Opis[]

Etap rozpoczyna się powolnym statkiem z ruchomymi ścianami. Tempo powoli przyspiesza, prowadząc do kostki, którą przytrzymujemy dash orb przez kilka sekund. Po niej jest krótki statek, którym trzeba dolecieć do ufo, wykonać pojedynczy dwa skoki i ostrożnie przejść falą przez tunel. Po niej jest krótka podwójna fala, podwójny statek i króciutki spam podwójną falą. Po niej jest krótki statek, kula wymagająca jednego kliknięcia i statek, prowadzący do ufo z pojedynczym skokiem i podwójną falą, którą trzeba poczekać chwilę i następnie utrzymać się w powietrzu. Przenosi ona do kuli, która prowadzi do ufo z dwoma skokami i mini-fali, którą trzeba ostrożnie przelatywać między kolcami. Po automatycznym statku jest szybka kula z dwoma skokami i podwójna mini-fala, którą trzeba ominąć dwie przeszkody, a następnie dolecieć do statku i zamienić się w pojedynczą kulę. Po niej jest podwójna fala podobna do poprzedniej i krótkie ufo z jedną zmianą grawitacją.

Następnym segmentem jest mały statek, którym ostrożnie trzeba dolecieć do automatycznego ufo po którym jest krótka mini-fala i mały statek z pierścieniem, o który można się odbić i dolecieć do portalu kuli. Po niej jest kolejny, podobny statek i ufo z kilkoma zmianami grawitacji, prowadzące do powolnej fali z wąskim tunelem i krótkiej kuli. Następnie jest statek ze zmianą grawitacji i kula, którą trzeba użyć dash orba, a następnie falą ostrożnie przejść do portalu statku. Potem trzeba użyć kolejnego dash orba i przejść falą przez tunel, zaś statkiem trzeba użyć kolejnego dash orba, który prowadzi do ostatniego ufo ze zmianami grawitacji i ostatniej fali z tunelem. Ostatnia kostka wymaga przeskakiwania dość prostych przeszkód. W tle widać bicie serca. Po przejściu segmentu pojawia się meta, lecz należy uważać na ostatnie grupki kolców w 94% i 96%.

Monety Użytkownika[]

  • Pierwsza jest w początkowym statku. Przed pierwszą zębatką, za blokiem widać małą czaszkę, która po zebraniu pokazuje pieniążek tuż obok. Żeby go złapać, gracz musi polecieć górą.
  • Drugą można znaleźć w 57%. Żeby ją mieć, trzeba zignorować różowy pierścień i spaść na dół. Statek zostanie uniesiony do góry dzięki niewidzialnemu portalowi i znajdzie zdobycz, jednakże gracz musi utrzymać się potem w powietrzu, aby nie wpaść w kolce u góry.
  • Ostatnią widać w 88%. Aby do niej dotrzeć, gracz musi wskoczyć przez sztuczną ścianę w słupie i doskoczyć do monety, nie używając zielonego pierścienia, a ukrytego orba tuż pod pieniążkiem.

Ciekawostki[]

  • Według niektórych graczy poziom jest trochę łatwiejszy od typowego Demona, gdyż nie wymaga on umiejętności, lecz zapamiętywania poszczególnych przejść.
  • Styl poziomu przypomina niegdyś popularny styl core, który opierał się na poziomach z dużą ilością detali i rozgrywce opartej na mocno zamkniętym terenie.
  • 22 listopada 2017 roku, Felix dodał do poziomu LDM, ze względu na to, iż wiele osób skarżyło się na lagi.
  • Po aktywowaniu LDM na górze się pojawia napis „ugliest ldm in GD” co oznacza „najbrzydszy ldm w GD.

Film[]

Buried_Angel_Demon_-_F3lixsram_-_Geometry_Dash_2.1

Buried Angel Demon - F3lixsram - Geometry Dash 2.1

Doom Gauntlet[]

Doom Gauntlet
Doom Gauntlet.png
ExtinctionBuried AngelShrill HallwayNowiseDarkness Keeper