Geometry Dash Wikia
Geometry Dash Wikia
Clutterfunk v2
Clutterfunkv2.jpg
Autor Neptune
ID 358750
Poziom trudności MediumDemon.png Średni Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Grawitacja, Wielkość, Lustro
Sekwencje K, S, Ku, S, K
Autor utworu Waterflame
Muzyka Clutterfunk
Data wydania kwiecień 2014 r.
Status Featured, Etap z Paczek Map

Clutterfunk v2 jest poziomem v2 stworzonym przez Neptune. Przypomina on utrudnioną wersję oryginalnego Clutterfunk i uznawany jest za łatwego lub bardzo łatwego Demona. Etap znajduje się w Remix Pack 4. Trwa on około 1 minutę i 35 sekund (long).

Opis[]

Etap rozpoczyna się kostką podobną do oryginału, lecz z węższymi przejściami, co wymaga szybszych reakcji. Mała kostka również jest podobna, aczkolwiek częstsze są zmiany grawitacji i znajduje się więcej pierścieni. Bloki z kolcami w statku są położone bliżej siebie, a segment kuli został przerobiony, aby gracz musiał szybciej reagować. Pierścienie ustawione są w takich miejscach, aby gracz musiał w odpowiedni sposób odbijać się o nie, a duża część portali znajduje się niewiele ponad kolcami. Podczas małego statku ściany są wypełnione piłami i gracz musi utrzymywać się w powietrzu, aby się nie rozbić. Jedno z przejść jest dość wąskie i może sprawić drobne trudności. Zmiany grawitacji i wielkości wyglądają podobnie (poza jednym portalem służącym jako zmyłka). Początek ostatniej kostki wygląda niemalże jak oryginał, lecz przejścia są nieco węższe i znajduje się większa ilość pierścieni. Dalszy ciąg wygląda bardzo podobnie, z tą różnicą, iż pomiędzy platformami gracz musi odbić się o większą ilość pierścieni. Plansza kończy się prostymi schodkami prowadzącymi w dół. Należy uważać, aby nie skoczyć przez przypadek, gdyż można rozbić się pod koniec planszy.

Ciekawostka[]

  • Istnieje poziom o tej samej nazwie stworzony przez GW Pizzaroot. Posiada on nietypową notę "Easy" i jest on planszą z największą ilością łapek w dół. Powodami są liczne bugi, słabe odwzorowanie oryginału i jego krótkość.

Film[]

Clutterfunk_v2

Clutterfunk v2