Geometry Dash Wikia
Geometry Dash Wikia
Figures
FiguresFala.jpg
Autor Etapu Glittershroom
ID Etapu 6892453
Poziom trudności MediumDemon.png Średni Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje S, Ku, K, F, S
Autor Utworu Rukkus
Muzyka Figures
Data wydania 2015 r.
Status Featured

Figures to poziom społecznościowy stworzony w stylu Nine Circles. Uznawany jest za łatwego Demona, stworzonego przez twórcę o nicku Glittershroom. Główne barwy tego poziomu to fiolet i róż.

Rozgrywka[]

Poziom rozpoczyna się statkiem, którym trzeba przelatywać przez portale grawitacyjne. Może on sprawić trudności niedoświadczonym osobom. Kula jest o wiele łatwiejsza i nie posiada zbyt dużej ilości pułapek. Prowadzi ona do kostki, która zaś dochodzi do fali. W przeciwieństwie do większości etapów Nine Circles, Figures w dużej mierze bazuje na umiejętnościach posługiwania się mini-falą. Po drodze napotykane są również zmiany wielkości, portale powielające i segmenty z odwróconą grawitacją. Pod koniec epileptycznego fragmentu, ikona przemienia się w statek i musi przelatywać przez tunele, uważając na nadchodzące portale grawitacyjne. Po nich plansza się kończy.

Błędy[]

  • W 91% da się wlecieć pod blok z kolcami, nie musząc wlatywać przez środek obiektu.

Ciekawostki[]

  • Poziom początkowo posiadał notę 9 gwiazdek, jednakże zostało to później poprawione.
  • Pomimo faktu, iż Figures klasyfikuje się jako łatwy Demon, jest to jeden z trudniejszych etapów NC tej kategorii, gdyż używa dużych ilości mini-fali.
  • Jest to jeden z najkrótszych Demonów i poziomów NC, trwający niemalże 50 sekund.
  • Jest to jeden z nielicznych tego typu Demonów, który rozpoczyna się statkiem.
  • Figures i Jawbreaker są jedynymi etapami Nine Circles, które kończą się bez podpisu autora lub napisu "GG".

Film[]

Geometry_Dash_-_Figure_-_By_Glittershroom

Geometry Dash - Figure - By Glittershroom