Forest Temple
Foresttemple.jpg
Autor Michigun
ID 11402965
Poziom trudności Demon.png Trudny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Grawitacja, Ufo, Statek, Wielkość, Prędkość, Fala, Robot, Kula
Sekwencje K, U, s, F, S, u, S, F, R, Ku, K
Autor utworu Waterflame
Muzyka -Haunted woods-
Data wydania około 1 września 2015 r.
Status Featured

Forest Temple to etap autorstwa Michigun, który jest poziomem Temple. Jest to jedna z najtrudniejszych map tego typu. Generalnie uważany jest za trudnego, rzadziej średniego Demona. Powstał on na początku wersji 2.0.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Poziom rozpoczyna się tak, jak typowy poziom temple. Nie jest to trudne, gdyż nie ma tam żadnych pułapek, ani elementów pamięciowych. Następnie poziom trudności wzrasta. Segment ten wymaga dużej precyzji, żeby uniknąć kontaktu z kolcami. Potem jest fragment z ufo, podobny do Flappy Bird. Następnie rozpoczyna się statek, którym musisz unikać dotknięcia kul z kolców. Później zaczyna się fala z podwójną prędkością, która leci przez ciasne przejścia, a następnie statek, którym przelatujesz pomiędzy migającymi grupami kolców.

W kolejnym segmencie musisz jako małe ufo uważać na miecze zwisające z góry, oraz wbite w ziemię. Następnie lecisz statkiem i musisz przelatywać przez ciasne przejścia z rozsuwających się pojedynczych kolców i unikać kontaktu z kolczastą podłogą i sufitem. Potem jest precyzyjna fala z powolną prędkością, a następnie bardzo trudny robot, którym musisz skakać tak, aby nie spaść do dołu z kolcami i potworami oraz nie uderzyć o zwisające i stojące kolce. Później rozpoczyna się kula, która wymaga dużej precyzji. Trzeba odbijać się z platformy na platformę tak, żeby nie dotknąć kolców. Końcówka poziomu jest podobna do tej na początku, tylko że zawiera pułapki. Następnie poziom się kończy.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Michigun zdobył drugie miejsce w konkursie Viprina na najlepszy poziom typu Temple tym poziomem.
  • Wszystkie portale prędkości w tym poziomie są zwrócone w tę stronę, co portal powolnej prędkości, co jest bardzo rzadkie, bo najczęściej portal powolnej prędkości jest obracany, a inne pozostają nienaruszone, a nie na odwrót.
  • Jest to prawdopodobnie najtrudniejszy poziom autorstwa Michiguna.
  • Niektórzy gracze podejrzewali Michiguna o hackowanie, gdyż w jego filmie można zauważyć jak fala w jednym i drugim segmencie różni się. Był to jednak błąd wczesnej wersji 2.0, w której fala niekiedy z nieznanych powodów zostawała z domyślną ikoną.

Film[edytuj | edytuj kod]

Forest_Temple_by_Michigun_Geometry_Dash

Forest Temple by Michigun Geometry Dash

Weryfikacja poziomu przez Michigun. Zwróć uwagę na portale prędkości