Ghoul to pierwszy poziom w Death Gauntlet. Jego twórcą jest Desticy oraz posiada trudność insane.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Misja rozpoczyna się kostką, po której jest trochę przyspieszający portal szybkości. W kostce  zmieniają się grawitacje oraz są tam jump ringi (niektórych nie może klikać). Później gracz zmienia się w robota i dzieje się z nim podobnie jak przy kostce i znowu się w nią zmienia. Potem gracz się jest statkiem i prędkość staje się podwójna. Po chwili zmienia się w UFO, którym musi przeskoczyć i potem być w pająkiem. Po nim przechodzi do kostki i później do kuli. Potem zamienia się w statek. Przelatuje się nim przez zmiany grawitacji i przechodzi do fali, którą dochodzi się do kostki. Zmieniają się przy niej grawitacje. Później następuje zwolniona na pojedynczą prędkość i pomniejszona kostka. Są w niej jump ringi i zmiany grawitacji. Następnie jest robot, z którym dzieje się prawie to samo. Potem gracz zamienia się w UFO, a później w statek. Tymczasem przyspiesza. Przelatuje nimi przez tunele. Przy statku zmienia grawitację, a później jest robotem. Potem zmienia się w kostkę i dochodzi do powolnego statku. W nim trzeba uważać przelatując przez ciasne tunele. Później jest fala z wąskim przejściem na początku, a potem takim jak przed nią. Po niej gracz zamienia się w UFO i nadal jest w ciasnych tunelach. Później jest robotem i dzieje się podobnie. Potem staje się kulą z podwójną prędkością. Następnie jest kostką z potrójną szybkością gdzie zmienia grawitacje, używa jump ringów i prędkość zamienia się na poczwórną. Potem gracz spowalnia na sekundę, a później zmienia się w statek, prędkość staje się potrójna i należy walczyć z bossem. Statek jest przeplatany spamującą falą oraz się nią kończy. Następnie występuje niesamowicie szybkie UFO, którym dochodzi do trochę zwolnionej, automatycznej kostki, prowadzącej do fali z normalną szybkością. Później jest statek podobny do poprzedniego. Po nim walka z przeciwnikiem zostaje przerwana i następuje dość prosta kostka. Następnie ponownie pojawia się boss i gracz przeformowuje się w fale, która jest podobnej trudności co wcześniejsza. Potem pojawia się statek kilkakrotnie przemieniający prędkość, wielkość oraz grawitację. Po nim jest króciutka kostka prowadząca do UFO oraz fali z podobnymi zmianami co statek. Potem on następuje i raz zamienia przyciąganie. Później jest kostka podobna do poprzedniej dłuższej. Po tym trybie następuje koniec etapu.

Monety[edytuj | edytuj kod]

  • Pierwsza moneta umieszczona jest na jednej z górnych platform, w 37%. Żeby ją zebrać, nie należy klikać niebieskiego jump ringa w 34%. Potem wystarczy wykonywać odpowiednie ruchy, a moneta będzie twoja.
  • Do zdobycia drugiej (i ostatniej) monety potrzebne są dwie czaszki. Jedna z nich jest umieszczona pod sufitem w 72%, a druga nad górną platformą w 78%. Moneta ukaże się w 98%.

Film[edytuj | edytuj kod]

https://www.youtube.com/watch?v=sr2fwe6ez2M Nagranie wykonane przez twórcę poziomu.

Death Gauntlet[edytuj | edytuj kod]

Death Gauntlet
Death Gauntlet.png
GhoulShurikenPredatorAdustThe Behemoth