Geometry Dash Wikia
Geometry Dash Wikia
Paracosm Circles
Paracosm.jpg
Autor Etapu N1XO (weryfikacja: Leksitoo)
ID Etapu 10197026
Poziom trudności MediumDemon.png Średni Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, K (auto), F, f, F, F/F, F, f, F, S, F, S, F, f (auto), f/f, f, F, f, F
Autor utworu Xtrullor
Muzyka Paracosm
Data wydania 2015 r.
Status Featured

Paracosm Circles jest Demonem w stylu Nine Circles stworzonym przez N1XO. Przedstawia się w odcieniach fioletu. Został stworzony w Update 1.9. Poziom został zweryfikowany przez Leksitoo.

Opis[]

Poziom rozpoczyna się kostką z dość precyzyjnymi skokami. Gracz musi ostrożnie odbijać się o pierścienie. Po nim pojawia się statek, podobny do Nine Circles, lecz łatwiejszy i wolniejszy. Na drodze napotykane są również portale grawitacyjne, które mogę wyprowadzić gracza z równowagi. Po nim następuje krótkie auto i słynna fala. Jest ona dość łatwa do zapamiętania i nie posiada zbyt ciężkich przeszkód, lecz poziom wymaga spamowania w wielu miejscach, co może być problemem dla niedoświadczonych graczy. W środku pojawia się króciutki statek z prostym lataniem, który jest przerywnikiem. Później pojawia się kolejna część fali z dużą ilością pił i następny przerywnik z wielkim napisem "GG", jednakże poziom nie kończy się. Ostatni segment fali jest podobny do pierwszego, lecz wymaga mniej spamowania. Po przejściu go, gracz dociera do mety.

Ciekawostki[]

  • Pierwotna wersja poziomu była bardzo trudna. Według wielu użytkowników, planszę można było porównać do Cataclysm. Autor poziomu postanowił ułatwić Demona, gdyż pojawiały się podejrzenia o hackowanie i nie chciał utracić noty. Dodatkowo jeden z użytkowników znalazł ukrytą ścieżkę, która prawdopodobnie była zamierzona.
    • Mimo to, ukryta ścieżka nadal się znajduje w planszy, lecz gracz nie może się do niej dostać bez oszustw.
  • Jest to jeden z nielicznych Demonów NC i ocenionych plansz z długością medium.
  • Poziom prawdopodobnie był inspiracją dla Ultra Paracosm.

Film[]

Geometry_Dash_2.1_-_"Paracosm_Circles"_By_N1XO

Geometry Dash 2.1 - "Paracosm Circles" By N1XO

Geometry_Dash_2.1_Unnerfed_Paracosm_Circles_by_N1X0_Skullo

Geometry Dash 2.1 Unnerfed Paracosm Circles by N1X0 Skullo

Stara wersja poziomu.