Pasiblitz
Pasiblitz.png
Imię ?
Wiek 15
Narodowość FlagaNiemiec.png Niemiec
Wysłane etapy 13 (9 ocenionych)
Klan GS
Znany z: YouTube, ogromna liczba ukończonych Demonów
Kanał na YT pasiblitz
Ilość widzów Ponad 4000

Pasiblitz jest znanym i bardzo doświadczonym niemieckim graczem, który słynie z drugiego miejsca w liczbie ukończonych Demonów (pierwszym jest NoctaFly). Posiada ich ponad 1300. Jego największymi osiągnięciami są: CataclysmThe Ultimate Phase, Ice Carbon Diablo X, Creeper Force, Ultraviolet, Ultrasonic i wiele innych.

Znany jest również jako twórca poziomów, choć posiada tylko kilka na swoim profilu. Tworzy głównie Demony, z czego jego najtrudniejszym jest The Caverns II.

Profil przedstawiający jego ilość Demonów

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Pomimo swoich niezwykłych umiejętności, jest dość niedocenioną osobą i jego ilość subskrypcji na YouTube jest wyjątkowo mała. Niektórzy użytkownicy jak Cyclic starali się go wypromować, wspominając o nim na jednym z ich filmów.
  • Jest pierwszą osobą, która ukończyła 1000 Demonów w sposób uczciwy.
  • Jest on pierwszą osobą, która zdołała przejść wszystkie Demony sprzed wersji 1.9.
  • Planował przejść Cataclysm jako swój tysięczny Demon, jednakże chwilowo zaprzestał przy 71% i zaczął praktykować The Ultimate Phase. Z czasem ukończył ten etap jako swój kamień milowy.
  • W komentarzach dokumentacji Sea1997 napisał on, iż nie przepada za tym, gdy jego nick pisany jest z dużej litery.
  • Przez długi czas mieścił się w tabeli Top 100, jednakże spadł z niej z powodu nieobecności.
  • Oznajmił raz, że planuje "przejść każdego istniejącego Demona".
  • Jego tysięczny Demon to The Ultimate Phase.
  • Niegdyś posiadał rekordową liczbę Demonów, jednak na początku czerwca 2017 NoctaFly go przebił.
  • Niektórzy użytkownicy zastanawiali się dlaczego Pasiblitz nadal "gra" w aktualizację 2.0, mimo że nowa wersja istnieje od kilku miesięcy. Wyjaśnił to tym, iż posiada ogromną kolejkę filmów, które wysyła regularnie na YouTube.