Geometry Dash Wikia
Geometry Dash Wikia
Theory of SkriLLex
Tos.jpg
Autor Noobas
ID 3264805
Poziom trudności MediumDemon.png Średni Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Grawitacja, Wielkość, Dual
Sekwencje K, U, K/K, K, K/K, K, F, F/F, F, S, U, Ku, K
Autor utworu Skrillex
Muzyka Skrillex GD Remix 2 (First of the Year [Equinox])
Data wydania 2014 r.
Status Star Rate

Theory of SkriLLex jest popularnym poziomem stworzonym przez Noobas. Powstał on na początku wersji 1.9 i dawniej uznawany był za trudnego Demona. Obecnie klasyfikuje się jako łatwy lub średni Demon. Trwa on około 1 minutę i 8 sekund (long).

Opis:[]

Poziom rozpoczyna się prostą z kostką z kilkoma pułapkami, znajdziemy tam także niewidzialne platformy. Później ikona zamienia się w UFO, które wzoruje się na Theory of Everything 2, jednakże pomieszczenia są ciaśniejsze. Później następuje szybka, podwójna kostka, która posiada jeszcze większą liczbę pułapek. Kostki ulegają również zmniejszeniu i przyspieszeniu. Pierwszy dual wymaga wczesnego odbijania się o pierścienie. Później prędkość spowalnia, jednakże fragment również wymaga zapamiętywania ze względu na mylące pierścienie i przeszkody.

Najtrudniejszą częścią jest fala, która początkowo jest pojedyncza, przemieniając się w dual i ostatecznie w mini-falę. Mogą one sprawiać problemy osobom niedoświadczonym w sterowaniu tą formą. Niektóre momenty wymagają również szybkiego i rytmicznego klikania, co znacznie zwiększa trudność. Następnym fragmentem jest szybki statek, który później zamienia się w powolne UFO. Gracz musi zachować tam ostrożność, gdyż łatwo można zetknąć się z przeszkodą. Ostatnia kula składa się z zanikających bloków i pierścieni, o które trzeba odbijać się wcześnie. Plansza kończy się kostką z prostymi skokami wykonanymi przez płytki.

Film:[]

"Geometry_Dash"_-_Theory_of_Skrillex_(H4RD_Demon)

"Geometry Dash" - Theory of Skrillex (H4RD Demon)

Ciekawostki:[]

  • Poziom stracił notę Featured ze względu na muzykę, która została usunięta z powodu naruszenia praw autorskich.
  • Jeżeli zginiesz w jednym momencie podczas podwójnej kostki, odbijając się o jeden z błękitnych pierścieni, zostanie aktywowany trigger zmieniający barwy, ukazując wiadomość "LOL".
  • Niektórzy użytkownicy uważali, że Noobas zhackował poziom, gdyż powstał on w czasach, gdy miał do czynienia z oszustwami. Jest to jednak nieprawda.
  • Etap inspirował się prawdopodobnie innym Demonem o nazwie "Skrillex Party".