Аксҳо аз Роберт Топала

Роберт Топала (маъмулан бо номи RobTop ё RubRub) як таҳиягар, аниматор, барномасоз ва оҳангсози 33-солаи Шветсия аст.

Вай асосгузори RobTop Games мебошад ва якчанд бозиҳои мобилиро ба монанди Geometry Dash эҷод кардааст, ки яке аз барномаҳои маъмултарин дар App Store ва Google Play мебошад (дар якҷоягӣ бо Lite-версия), Geometry Dash Meltdown, Geometry Dash World, Geometry Dash SubZero, Boomlings, Boomlings MatchUp ва Memory Mastermind.

Тарҷумаи ҳол[вироиш | вироиши манбаъ]

Роберт Топалу аз сабаби дӯст доштанаш ба тарроҳӣ, ҳунар ва барномасозӣ ба эҷоди бозиҳои видеоӣ шавқ пайдо кард. Дар мусоҳиба бо Фредерик Шрадер ва PlayAndroid.com ӯ гуфт:

Aquote1.png Як чизи ҷолибе ҳаст, ки аз сифр чизи худатонро офаред. Ин алалхусус ба бозиҳои оддие дахл дорад, ки онҳоро танҳо ё бо дастаи хурд таҳия кардан мумкин аст.
Роберт Топала[1]
Aquote2.png

Нишони RobTop Games

Вай бо истифода аз барномаи Cocos2d-iPhone Boomlings барои iOS таҳия кардааст. Бозӣ зуд дар дастгоҳҳои мобилӣ шӯҳрат пайдо кард ва Роберт Топала бозиҳои мобилиро идома дод. Ду бозии ӯ дар маҷаллаи Шветсия Game Awards ба беҳтарин бозии мобилии соли 2015 пешбарӣ карда шуд.

Роберт Топала ҷоизаро барои телефони Samsung Galaxy S3 аз ARM ва сарпарасти чорабинӣ ба даст овард. Баъдтар ӯ бозиҳои худро ба дастгоҳҳои Android пайваст кард.

Сипас, моҳи августи соли 2013, Роберт Топала ба таҳияи бозии нав бо номи Geometry Jump шурӯъ кард. Баъдтар ӯ бозиро ба Geometry Dash иваз кард, зеро ном ба ӯ бештар маъқул шуд. Бозӣ хеле маъмул гаштааст ва шумораи зиёди зеркашиҳоро дар саросари ҷаҳон ба даст овардааст. Дар 2014, Geometry Dash дар версияҳои full ва Lite якҷоя зиёда аз 100 миллион маротиба зеркашӣ карда шуд. Вай гуфт, ки ин бозиро дар MacBook Pro-и худ таҳия карда, сипас онро дар шакли пурра дар AppStore ҷойгир кардааст. Бозӣ ба Бозиҳои Top пардохташудаи iPhone ва iPad барои моҳи июни соли 2014 дар Канада роҳ ёфт.

Далелҳои ҷолиб[вироиш | вироиши манбаъ]

  • Номи ширкат, яъне RobTop', аз се ҳарфи аввали насаб ва насаб Роб erta Top aly (Robert Top ala).
  • Номи RubRub Роберт ҳомиёни анборҳо номида мешавад: Eerie, Keymaster ва дарбон.
  • Маълум аст, ки РобТоп рӯзи 23 феврали соли 1987 таваллуд шудааст, чунон ки худи ӯ дар он навиштааст яке аз паёмҳои ман дар Twitter.
  • Пас аз эҷоди сатҳи Chat Chat, Роберт як сервери хусусӣ барои муошират бо модераторон сохт, аммо 9 марти соли 2019 ӯ ба Сервери Moderator Dash Geometry, ки баъдтар сервери расмии бозӣ шуд. Ҳисоби ӯ RobTopGames#9442 мебошад.
  • Маълум аст, ки Роберт донишгоҳро хатм накардааст, зеро пас аз он ки Роберт бозии муайяне кард, донишгоҳ мехост ӯро барои ҷалби донишҷӯёни нав истифода барад. Роберт дар ин бора дар сервери GD Discord сухан гуфт.
  • '19 марти 2017' RobTop сатҳи VXBkYXRl -ро ҷойгир кардааст.
    • Агар шумо онро нусхабардорӣ кунед, шумо метавонед калимаи "REYALPITLUM" -ро дар зери замин дидед. Агар шумо ин калимаро инъикос кунед, шумо "MULTIPLAYER" мегиред (tg. МУЛТИПЛЕЙЕР). Ин эҳтимолан як шӯхӣ аст, зеро Роберт Топала гуфт, ки ӯ ҳеҷ гоҳ ба Geometry Dash multiplayer илова намекунад.
    • Дар муддати кӯтоҳ шумо навиштаҷоти "Як анбори нав?" -Ро мебинед. (tg. Анбори нав?).
    • Дар зери замин шумо метавонед як рамзи шонздаҳиро пайдо кунед, ки маънояш "Пайдо аз тарафи EXTREMEXPLOIT" аст, яъне сатҳро ин ҳакер пайдо кардааст. Эҳтимол ӯ чунин шӯхӣ мекард. Ин сатҳ бо сабабҳои номаълум хориҷ карда шудааст.
  • Пеш аз Навсозии 2.0, CoinTest123 вуҷуд дошт. Онро кушодан мумкин набуд, зеро ба ҷои тугмаи Get It навишта шудааст. Ҳангоми пахш кардан, навиштаҷоте пайдо мешавад, ки дар он сатҳ дар версияи навтар сохта шудааст. Дар 1.9 пеш аз баровардани 2.0 тафтиш карда шуд. Сатҳи каме пеш аз баровардани навсозӣ хориҷ карда шуд.
  • 31 октябри соли 2016 хакер Анабан ба ҳисоби RobTop рахна карда, сатҳи Spike Spike -ро нест кард ва лақаби худро иваз кард. Аммо пас аз 5-6 соат, Роберт ҳисобро барқарор кард.
    • Ин дуввумин Сатҳи корбар бо ID пасттарин, 130 буд.
    • Дар тавсифи сатҳи Spike Spike навишта шуда буд, ки кор дар сатҳи он идома дорад, аммо он ҳеҷ гоҳ ҳамчун сатҳи расмӣ бароварда намешавад.
  • RobTop ҳоло сатҳи Намунаҳои 002 ва Сатҳи Намунаҳои 003 дорад, ки имкониятҳои муҳаррири навро нишон медиҳанд.
  • Дар канали ӯ видеое ҳаст, ки дар он Clubstep v2 аз Нептун 1 маротиба ҳангоми бозӣ дар телефони худ гузаштааст. Ин яке аз се видео дар канали ӯст, ки дар он ӯ Сатҳи корбарон бозӣ мекунад. Муаллифи сатҳ дар зери видео шарҳе боқӣ гузошт, ки тааҷҷуби ошкоро дошт.
    • Дар зери ин видео, дар шарҳҳо бисёр латифаҳо пайдо шуданд, масалан: "РобТоп падари Riot мебошад. Тасдиқ шуд", "Кӣ ҳамвортар парвоз мекунад: Riot ё RobTop?" ва ғайра
    • Агар шумо бодиққат назар кунед, дар баъзе мавридҳо шумо мебинед, ки чӣ гуна персонаж аз монеаҳо мегузарад ё парвоз мекунад. GuitarHeroStyles дар ин мавзӯъ видео таҳия кардааст.
  • Номи падари Роберт Николай Топала аст.
  • Танҳо 2 шарҳи манфии ӯ аз даъвати тӯби Родраик ва Орзуи Дистопияи Алкали мебошад.
    • Дар аввал Роберт навишт, ки чӣ гуна сатҳ ба ӯ писанд омад ва ҳатто мехост онро арзёбӣ кунад ва пас аз ба хона омаданаш як хусусият диҳад. Аммо, ӯ сатҳи онро қадр накард.
    • Дар ҳолати дуюм, RobTop шарҳи ":)" -ро гузошт ва шарҳҳои манфии зиёд гирифт. Эҳтимол, ӯ аз сабаби он, ки сатҳи онро бо ороишҳо аз 1.9 дар Epic баҳо дод, бисёр рейтингҳои манфӣ ба даст овард.
  • Вай бозиҳои кӯҳнаи худро, яъне Boomlings, Boomlings MatchUp ва Memory Mastermind хориҷ кард.
  • Имрӯз, ширкати Роберт 3 корманд дорад, аммо таҳиягар ба мо хотиррасон кард, ки пас аз баровардани 2.2, ӯ гурӯҳе ҷамъ меорад, то ба ӯ кӯмаки бештар расонад.
  • Пештар, Роберт тахаллуси Женмурон дошт.
  • Қаблан дар сайти www.boomlings.com маълумот дар бораи бозиҳои дигари RobTop - Boomlings, Boomlings MatchUp ва Memory Mastermind мавҷуд буд, аммо пас аз хориҷ шуданашон паёме аз Vault дар саҳифаи асосии сайт боқӣ монд - "Ҳеҷ чиз барои дидани ин ҷо... " (tg. Ҳеҷ чизи дидан нест...).

Истинодҳо[вироиш | вироиши манбаъ]

Эзоҳҳо[вироиш | вироиши манбаъ]

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.