FANDOM

Ласкаво просимо на Вікі Geometry Dash!

Ми — сайт по грі Geometry Dash, котрий може редагувати кожна людина включаючи Вас. Ми маємо -1 нещодавно активних користувачів та 15 103 правок й 11 933 медіа-файлів. Долучайтесь до нас, вибираючи кнопку редагування на будь-якій сторінці з 299 статей, щоб почати свою діяльність на проекті! Також ви можете допомогти нам, написав відсутні статті!
Також щоб у цієї вікі не було деяких проблем з авторством, то деякі статті на цієї вікі, можуть писатися з іншої вікі, але при цьому все що там є, буде переведено на нашу рідну українську мову.

Іншомовні вікі: РусскийEnglishDeutschEspañolFrançaisItalianoPortuguêsSuomiБългарски

Про гру Geometry Dash

Geometry Dash — аркадна гра, випущена в 2013 році.
Розробником гри є Роберт Топала (англ. RobTop, RubRub), засновник компанії RobTop Games. Гра підтримує як смартфони, так і персональні комп'ютери (платформа Steam). Гра містить 21 рівень (і 14 із Geometry Dash Meltdown і Geometry Dash World) з унікальною фоновою музикою. Основне завдання гравця: з допомогою кубика та інших засобів добратись до кінця, пробираючись через перепони. Якщо гравець врізається, то рівень починається спочатку.

Важлива інформація!

Повідомлення від адміністраторів

Добрий день дорогі користувачі. Ви знаходитесь на Вікі Geometry Dash. Вікі присвячена грі Geometry Dash. Хоча це ви можете побачити в інших шаблонах. На нашій вікі використовується українська мова, і майже всі статті було взято з золотої російськомовної вікі. Цю вікі потрібно поповнити усіма статтями. В цьому вам допомжуть:

Повідомлення у сторону адміністраторів

Якщо вам потрібна допомога, або ще щось, то напишіть одному з нас, і ми вам відповімо. За дуже гарну роботу ми можемо нагороджувати вас статусами. І чим більше нас буде, то ми будемо проводити конкурси, з чого будуть багато нагород. Будемо раді кожному.

Загубилися?

Не знаєте, до кого звернутися за допомогою?

Напишіть на стіну обговорення користувачам зі статусом: вони обов'язково допоможуть вам!

БюрократиLifefe
Адміністратори
Модератори контентуRarity Item
Відкатчики

БотTrueBot

Топ-5 редакторів цього тижня

Дані відсутні
Який стиль рівнів вам подобається найбільше?
 
1
 
1
 
1
 
0
 
0
 
0
 
1
 
0
 
0
 
1

Голосування створено 13:41 на червня 29, 2019, на цей момент 5 людей проголосувало.
Друзі вікі

Geometry-Dash Ru