FANDOM

PotborDialogue06
«Тут така ситуація…»
Ця стаття про рівень Stage Mix від будівельника iDontExist. Можливо, ви шукали інформацію про однойменний рівень, побудованому гравцем Nakatoshi.
Профіль
Ця стаття відноситься до основного геймплею гри!
У цій статті ви можете ознайомитися з інформацією про будь-який рівень.

Stage Mix (укр. Мікс етапів) — рівень, зроблений гравцем iDontExist. Знаходиться в наборі рівнів Morph Pack.

Опис Редагувати

Цей рівень зроблений у вигляді міксу 11 офіційних рівнів. У кожній частині використаний декор деякого офіційного рівня. В рівні відтворені частини всіх рівнів по Clutterfunk, так як інших рівнів в той час не існувало.

Ґеймплей Редагувати

0-7 % — Stereo Madness.

Спочатку перестрибніть кілька шипів, потім підніміться по стовпах.

7-14 % — Back On Track.

Ця частина зустріне нас рожевим фоном і батутом, який підкине вгору через шипи. Перестрибніть наступні два шипа і стрибайте по стовпах, на батут і знову по стовпах. Після того, як пройдете шипи, які не наступайте на батути, вони є пасткою. Потім стрибайте далі до зміни фону.

14-20 % — Polargeist.

Ця частина починається з зеленого фону, і вам потрібно буде перестрибувати маленькі шипи за допомогою сфер.

20-26 % — Dry Out.

Далі слідують 3 стіни, за якими треба стрибати над шипами, і перешкоди перемішуються. Іноді ми стрибаємо по стінах, іноді через звичайні і високі шипи.

26-33 % — Base After Base.

Фон стає чорним, і починається не дуже складний етап куба.

33-48 % — Can't Let Go.

Після успішного проходження 5-ої частини гравець потрапляє в режим корабля і долає досить легку ділянку рівня. Після цього плавно летимо то вгору, то вниз. Однак є шанс зіткнутися зі стіною на виході, тому будьте обережні!

48-56 % — Jumper.

Змінюється гравітація, і ми нам належить переміщатися по стовпах. Складність полягає в тому, що потрібно вчасно зрозуміти, коли потрібно (або не потрібно) стрибнути. Гравітація стає нормальною.

56-65 % — Time Machine.

Далі йде розворот екрану. Треба обережно стрибати через потрійні шипи, яких багато в цій частині.

65-81 % — Cycles.

На етапі кулі обходьте стовпи і не зачіпайте їх, так як вони обліплені шипами. Потім стрибайте по платформах і за допомогою сфер пройдіть через портал і на батут. Далі опустіться на підлогу і знову на платформу, в кінці обходьте шипи і йдіть в портал.

81-89 % — xStep.

Після порталу перестрибніть перший батут, потім стрибніть за допомогою другого батута. Стрибайте через шипи і на синій батут. Щоб потрапити в наступний портал, потрібно підстрибнути і йти до корабля.

89-100 % — Clutterfunk.

Починається етап корабля. Пролетівши через шестерінки з шипами, гравець входить в портал і закінчує рівень.

Цікаві факти Редагувати

Галерея Редагувати

Gallery-preview-contest

Відео Редагувати

Stage Mix (IDontExist) 100%

Stage Mix (IDontExist) 100%

Проходження від Blaze Jcy